Lang niet iedere organisatie beschikt intern over voldoende gekwalificeerd personeel om het dagelijks gebruik van IT systemen door de medewerkers adequaat te ondersteunen. De Servicedesk van Arcus IT is dagelijks beschikbaar om deze belangrijke functie in te vullen. Deze dienstverlening sluit uiteraard goed aan op onze IT Beheer activiteiten, en indien wij de werkplekken ook beheren worden ook aanvullende supporttools voor "remote" ondersteuning geïnstalleerd. 

IT Support vindt voornamelijk "remote" plaats, via telefoon en Internet. In sommige gevallen is onze aanwezigheid op locatie vereist of gewenst. Dat kan op ad-hoc basis maar ook "permanent", part-time of full-time, door een vaste of wisselende medewerker. 

Contractvormen

IT Support is maatwerk en we maken met iedere klant graag aangepaste afspraken. Op hoofdlijnen kennen wij twee contractvormen:

  • Fixed price: een vaste prijs per medewerker per maand; het voordeel van deze contractvorm is dat u van te voren precies weet waar u financieel aan toe bent
  • Betalen naar gebruik: wij registreren de hoeveelheid tijd die wij voor iedere klant inzetten en rekenen af per minuut per maand achteraf. De maandelijkse kosten kunnen variëren, maar u betaalt nooit "te veel".