Zo simpel is goed bereikbaar zijn

Cloud-telefonie

Een moderne, professionele organisatie vraagt om flexibele communicatie-oplossingen. De tijd dat alle medewerkers uitsluitend op vaste tijden op kantoor werken ligt immers achter ons. Je medewerkers willen daarom ook vanaf externe locaties op een professionele manier bereikbaar kunnen zijn via het kantoornummer, of zelfs hiermee uitbellen.

Met behulp van onze Cloud-telefonieoplossing nemen wij het beheer van al je telefonie uit handen, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt. Wij maken hiervoor gebruik van ons Cloud-telefonieplatform, waarmee je belt via het internet. Met onze VAMO-oplossing integreren we mobiele en vaste telefonie. Zo hebben we ook voor jouw mobiele telefonie een passende oplossing.

  • Goedkoper dan analoge telefonie
  • Talloze functionaliteiten
  • Eenvoudig op- en afschalen
  • Volledige flexibiliteit
  • 20% besparen op je belkosten
  • 1 volledig geïntegreerde telefonie-oplossing
Ontdek de werkwijze van Krol Wezenberg Accountants

Cloud-telefonie

Bel volledig via je internetverbinding! Met onze Cloud-telefonieoplossing kan je altijd rekenen op glasheldere audio en een flexibel abonnement. Je kan eenvoudig op- en afschalen, de belkosten vallen over het algemeen een stuk lager uit en je hoeft ook niet te investeren in een telefooncentrale.

Mobiele telefonie

Voor mobiele telefonie-abonnementen maken wij gebruik het betrouwbare netwerk van KPN. Hiermee krijgt je nog meer data, keuzevrijheid en flexibiliteit in je abonnement.

Vast-mobiel integratie (VAMO)

De integratie van mobiele telefonie in je vaste telefooncentrale gaat verder dan alleen het doorschakelen van het bedrijfsnummer. Bepaal zelf of je mobiele of vaste nummer getoond wordt en laat collega’s zien wanneer je telefonisch onbereikbaar bent.

Cloud-telefonie is niet alleen goedkoper, het biedt ook veel meer mogelijkheden

Jeannette Dieters
IT-adviseur

06 – 4819 6206
jeannette.dieters@arcusit.nl

Veelgestelde vragen over Cloud-telefonie

Ja, in veel gevallen is dat geen probleem.
Ja, dat doen we ook via onze partner KPN.
We kunnen zeker het beheer van je telefonie-omgeving overnemen, maar migreren deze wel naar onze eigen Cloud-telefonieoplossing.
Ja, we koppelen dan de telefooncentrale aan Microsoft Teams zodat je uit kunt bellen en gebeld kunt worden op je Teams-licentie.

Jouw routekaart naar de online werkplek?

Laten we samen een concreet plan van aanpak maken!